KRISTO feat. IVY – KING

bilbord_365x242

pressKARE_Story_Блясък

 

123

 

Проекта “KING” е създаден по поръчка за нуждите и целите на генералния спонсор OKF Corporation Korea и неговия бранд ALOE VERA KING, който е най-продаваната алое вера напитка в света.

Проекта „KING“ съдържа продуктово позициониране и copywriting на бранда ALOE VERA KING както в аудио произведението – песента, така и във визуалното произведение – официалния видеоклип към песента.
Второстепенен спонсор на проекта „KING“ е Hotel MARINELA Sofia, на територията на когото целия сюжет, сюжетна линия, набор от събития и действия по сценарии заемат място и се развиват.

Третостепенен спонсор на проекта е световния топ дизайнерски бранд CESARE PACIOTTI. И двамата артисти-изпълнители KRISTO & IVY са облeчени в облекла и обувки на CESARE PACIOTTI 4US.

Проекта представя малка част от възможностите за смислено инкорпориране на бранд в текст на музикална песен, в сценарии и в сюжет на музикален видеоклип, като на тази база брандовете и техните продукти могат да бъдат представени по деликатен начин в пълнота пред аудиторията, без да бъде натрапчиво и дразнещо за зрителя/слушателя и разбира се всичко да бъде съобразено със законовите норми, разпоредби и ограничения.
Чрез такъв проект се създават положителни нагласи и вкусови предпочитания у потребителите, без дори те самите да го осъзнават. Ефекта от подобен проект е мащабен и се мултиплицира във времето по различни начини.
Спонсорите са застъпени и в цялостната съпътстваща проекта рекламна кампания навсякъде в публичното и медийното пространство.

 

За OKF Corporation

Като водеща компания за първокласни здравословни напитки OKF Corporation изнася над 500 продукта в около 150 страниот Америка, Европа, Азия и Африка, има 340 глобални клиента (Wal-Mart, Costco, Tesco, и т.н.). Напитките на OKF Corporation лесно се намират от консуматорите в различните дистрибуционни канали като супермаркети, аптеки, магазини за плод и зеленчук и т.н. Напитката на OKF Алое Вера Кинг е бранд номер едно на световния пазар на напитки от алое.

От основаването си през 1990 OKF е постоянно заета със задачата да произвежда най-добрия продукт на световно равнище.

Със своявисокотехнологичен производствен процес и производствени мощности, усъвършенствани в продължение на 20 години, OKF успява съвсем добре да се харесана потребителите по цял свят със своя вкус и качество. Като резултат от този успех през 2011 OKF беше наградена с президентската награда на годината за множество постижения в износа. Въпреки забележителния успех OKF се подготвя за втори скок като водеща компания за първокласни здравословни напитки, оборудвана с най-добрата в света фабрика за производство на множество напитки в град Ан-донг, Гьеонгсангбук-до в Корея.

OKF Corporation прави стъпка напред вимиджа си на глобална компания за храни с приноса за световното здраве.

Компанията е в процес на изграждане на стратегии за разработването на нови продукти, за да може да предоставя на хората по-лесен достъп до качествени здравословни напитки.

Производствената фабрика за напитки на OKF се намира в Андонг-си, Гьеонгбук-до, Корея. Мащабът и оборудването са от най-високо световно ниво. Съвсем скоро след основаването на OKF и построяването на първата фабрика през септември 2010 г., беше построена и втора фабрика през март 2011 г. Последва трета фабрика през май 2012 г. Цялата тази производствена мощност може да осигури стабилен поток от продукти в световната дистрибуционна мрежа.

Фабриката на OKF има осем производствени линии от голям мащаб, които се състоят от 16 основни процеса, и имат капацитет от 7 милиона продукта дневно, или 2.5 милиарда продукта годишно. Те могат да произведат всякакви видове контейнери от PET бутилки, стъклени бутилки, метални кенове, PET кенове, нови бутилкови кенове, с голяма капачка, и т.н. Тези продукти са сертифицирани поISO, GMP, HACCP, HALAL, KOSHER и т.н.

OKF разполага с професионален екип за нови разработки и изследвания. Също така OKF планира да открие изследователски институт като сключи договори с глобални предприятия, водачи на световния пазар. OKF иска да бъде част от Global Multi Beverage Group като провежда изследвания за производството на нови здравословни напитки, които отразяват нуждата на клиента от здравословен живот.

За HOTEL MARINELA SOFIA

Проектиран от легендарния японски архитект Кишо Курокава, хотел Маринела София е сред емблематичните здания на град  София. Разположен в най-зелената зона на столицата, хотелът разполага с панорама, от която можете да се насладите както на светлините на нощна София, така и на красотата на Витоша.  Интериорът е съчетава традицията и уют с иновативен и модерен дизайн.

Разположен на площ от 30 000 кв. м., разполага с 442 стаи и апартаменти, сред които  и най-големият Президентски апартамент в България, хотел Маринела, може да задоволи и най-капризните вкусове и нужди.

Хотел Маринела София е уникално за целия Балкански полуостров място, където всеки може да избяга от града, дори да се намира в самия му център. “Японската градина” е създадена по модела на 400 годишната японска градина на Hotel New Otani в Токио.  В спокойствието на сенките и, можете да се насладите и на огромно био-разнообразие от представители на растителния и животинския свят.

Сакура лоби бар е едно от най-предпочитаните места за бизнес срещи в София.

Пура барът на Хотел Маринела предлага на своите гости отбрана селекция пури за всеки ценител и огромен избор на уиски от най-добрите изби в целя свят.

Hotel MARINELA Sofia Official WEB http://www.hotel-marinela.com/

 

 

За CESARE PACIOTTI

Чезаре Пачоти е роден в Чивитанова Марче – Италия. Дълбоката страст към това, което прави – той дължи на родителите си – Сесилия и Джузепе Пачоти – собственици на фабрика за обувки.
Паола (сестра на Пачоти) и Чезаре поемат пълен контрол върху компанията – гаранция за висок клас и качество на продуктите.
В наши дни компанията става лидер в съвременната мода, синоним на стил и класика.
Стремежът към разнообразие – тласка компанията в развитието на “Paciotti 4US” – линия унисекс обувки, които за предназначени за спорт и свободно време.
Като допълнение към новата линия обувки се предлагат и дрехи с марката “Paciotti 4US” – само в най-добрите бутици по света.
Освен всичко това Чезаре Пачоти предлага и цяла колекция бижута от злато, сребро, скъпоценни камъни, както и колекция очила.

В България световно известният бранд стъпва през 2008 г. с откриването на фирмен бутик в центъра на столицата.
Изключителни права за представянето на марката в България държат Юлияна Дончева, Даниела Димова и Румен Янков.

„KRISTO feat. IVY – KING“

ПРОДУЦИРАНЕ ПО ПОРЪЧКА ОТ КЛИЕНТИ НА СПОНСОРИРАН МУЗИКАЛЕН АУДИО-ВИЗУАЛЕН ПPOEKT 

ПРОДУКТОВО ПОЗИЦИОНИРАНЕ

Период: м. Май 2016г.