BG AGENCY: „Повече от всичко!“

logo_BGAgency_RGB-02

BG AGENCY е специализирана агенция за рекламни и нерекламни дейности.

Рекламна, PR, маркетинг, брандинг, ATL, BTL, TTL, медийна, промоутърска, импресарска, ивент, мениджмънт, продукционна, криейтив, творческа, издателска, пъблишинг, лицензионна, дигитална агенция.

Повече от всичко!

Създаването на специални концепции за компанията и интегрирането им към цялостната кампания на брандовете като основен елемент в комуникационния микс.

EVENT MANAGEMENT

Създаването на концепции за специални събития на компанията и интегрирането им към цялостната кампания на брандовете е основен елемент в комуникационния микс. Ние осъзнаваме значението на правилното планиране, организиране и провеждане на събитието и мониторинг и анализ на постигнатите резултати. Затова и създаваме отделни концепции и формати за нашите клиенти:

  • Прес конференции
  • Презентации
  • Продуктови представяния
  • Организиране на промоции
  • Фирмени партита
  • Поставяне на бранда при спонсорирани събития
  • Фирмени обучения и Тиймбилдинги

 

Специални събития

  • Създаване и консултиране на идейни концепции
  • Планиране на конкретни събития: презентации, партита, пресконференции, тийм билдинг, концерти, благотворителни акции, семинари и конференции и други
  • Подбор на водещи, участници, ВИП гости, отразяващи журналисти и медии
  • Реализация и отразяване– подготовка на пресрелиизи, комуникация с медиите, мониторинг на отразяването
  • Търсене на партньори и спонсори

 


ЦЯЛОСТНА
ОРГАНИЗАЦИЯ

НА СЪБИТИЕ, МЕРОПРИЯТИЕ, ПАРТИ, КОНЦЕРТ

Ние можем да ви предложим всичко за вашето  събитие, независимо дали искате изискан коктейл по случай годишнина на фирмата, весело фирмено коледно парти, организиране на BTL промоции, представяне на нов продукт, коктейл за откриване на нов офис, среща на мениджмънта, или парти по друг повод.

Цялостната организация на парти, включва всички възможни и желани услуги. Инвестицията ви в това да спестите време и да се доверите на агенция, която да координира събитието ви, като ви поднася решения според желанията ви.

BG AGENCY изготвя цялостна концепция, кординира с други подизпълнители, директно предоставя услуги във връзка с вашето събитие като:

  • подбор на място на провеждане: наем на зала или ресторант, в хотел или обособена банкетна зала, наем на заведение, предлагане на градина – обществен или частен терен под наем за вашето събитие, галерия или музей за изискан фирмен коктейл и много др. възможности;
  • подбор на ресторанти, хотели и зали по стил и капацитет;
  • осигуряване на шатри и тенти под наем, украса за мероприятия на открито;
  • осигуряване на маси, барове, столове, чаши, прибори, покривки и цялото необходимо оборудване;
  • цялостна концепция за стил – декорация, облекло и програма на мероприятието;
  • осигуряване накарнавални костюми, карнавални маски, шапки и парти аксесоари;
  • осигуряване на украса с живи цветя, балони, декорация с материи, свещи и др.
  • осигуряване на коли и лимузини под наем, автобуси и минибуси;
  • осигуряване на опитен и добре изглеждащ персонал за цялостно обслужване на мероприятието – сервитьори, бармани, готвачи, хостеси, координатори, шофьори, охранители и др.
  • изготвяне и осигуряване на цялостно меню за вашето парти, кетъринг включващ храни, напитки и др.;
  • изработване на торти и храни с фирмено лого;
  • изготвяне на оригинални сценарии и игри за вашето мероприятие;
  • дизайн и печат на покани за събитието, изработка на всякакви видове печатни материали като винили, брошури, каталози и др.;
  • схема за настаняване на гостите;
  • oсигуряване на цялостна техника за целите на мероприятието – озвучение, осветление, сцена, LED, light show, музикантска и DJ техника;
  • наемане на актьори или VIP лица за водещи на събитието;
  • наемане на български и/или чуждестранни музиканти и артист-изпълнители от различните жанрове популярна музика за изнасяне на концерт на живо;
  • осигуряване на артисти – DJ, водещи, актьори, кареоке, аниматори, балети, танцови формации, танцови ансамбли,

балканска музика,различни фолклорни,етно,класически и джаз формации, саксофон, арфа, пиано, цигулка, струнен квартет, соло китара, соло цигулка или цигулка и чело, пиано-бар артисти, фолклористи, акробатика, меджик шоу, илюзионисти, фокусници, магове и много други;

  • изготвяне на всички видове визуализации, видео материали, филмчета и други, необходими за целите на мероприятието;
  • цялостно фото и видео заснемане на мероприятието;
  • цялостен PR и отразяване на събитието в медиите;

 

 

 

РЕКЛАМА

Класическите форми на реклама все повече намаляват своята ефективност, поради недоверието от страна на потребителите и обръщането на брандовете към дигиталните формати и PR като по-ефективни инструменти за комуникация. Но за специалистите е ясно, че класическата реклама винаги ще съществува и без нея не може да се постигнат специфични цели, ключови за повечето брандове.
Затова и ние от BG AGENCY развиваме собствен подход, насочен към комплексното и интегрирано използване на комуникационните инструменти, предлагайки и:

  • Криейтив концепции
  • Дизайн
  • Печатни материали
  • Out-of-home реклама
  • Indoor реклама
  • Аудио реклама
  • Видео спотове и анимации
  • Рекламни материали и подаръци

 


МЕДИА
 ПЛАНИРАНЕ

Изборът на канали за достигане до таргет аудиторията и създаването на правилния медиа микс са ключов фактор за постигане на поставените цели пред всяка кампания. BG AGENCY извършва медиа планиране и купуване на преференциални цени в съотвествие с нуждите и целите на съответна кампания и клиент, като управлява телевизионни, радио, онлайн, out-of-home и дигитални кампании.

 


СТРАТЕГИЧЕСКО
 ПЛАНИРАНЕ

Комуникацията на бранда с неговите публики не е еднократно действие, а сложен и еволюиращ процес на натрупване на послания, създаващи определени впечатления и нагласи в потребителите. Затова и към всяка кампания и послание трябва да се подхожда с ясното съзнание за приемственост и развитие като част от цялостния комуникационен процес. Затова и ние от BG AGENCY създаваме стратегическите насоки за развитие на комуникацията на бранда, отчитайки спецификата на ситуацията, развитието на пазара, настроенията и мотивите на потребителите и естествено поставените цели.

 

 

PUBLIC RELATIONS

Компаниите осъзнаха, че е важно и изключително ефективно да подходят към аудиториите си по нов начин – използвайки силата на PR за създаването на трайни и положителни отношения с ключовите за бранда публики.

Само чрез интегриран маркетингов подход, в който основно място заема PR, брандът може да спечели доверието на потребителите, да заяви позицията си, да реагира адектватно в кризисни ситуации и да развива корпоративната си култура и имидж в обществото.

КОРПОРАТИВЕН PR

  • Стратегическо планиране на комуникационната политика на фирмата
  • Вътрешни и външни комуникации
  • Изграждане на корпоративна идентичност
  • Консултиране по въпроси за Корпоративната култура
  • Провеждане на конкретни кампании
  • Организиране на промоции, продуктови представяния, фирмени събития, пресконференции, участия в изложения, представяния на фирмата като спонсор в различни проекти и културни мероприятия и други събития, в които фирмата участва със своята марка или марките на своите продукти.
  • Представяне на фирмата в интернет, подобряване на имиджа и представянето в web среда – корпоративен сайт, социални мрежи, блогове.


ПЕРСОНАЛЕН
PR

  • Изграждане на имидж – поведение, послания, визия, стайлинг, социални контакти, участие в каузи;
  • Изграждане на медиен образ и визия – медиина стратегия, планиране на участия и публикации в медиите, анализ и въздействие върху възприемането от аудиторията;
  • Медия треннинг – обучение за поведение пред медиите;

 

КРИЗИСЕН PR

Нуждата от тази специфична услуга може да възникне във всеки един момент от дейността на компанията. Важно е заплахата да бъде видяна своевременно, да бъдат предприети адекватни мерки, които да тушират негативните ефекти за марката и да предпазят нейните клиенти, персонал и инвеститори от загуби. Причините за възникване на криза са изключително разнообразни – от проблеми с продуктите, до кадрови проблеми в компанията, непредвидени ситуации, изказвания, разкрития около дейността и други. Общото между тях е, че дори и малък на пръв поглед  проблем може да се разрастне бързо, да доведе до загуба на доверие от публиките, спад в продажбите, дори фалити.

  • Определяне на рисковете и заплахите
  • Превантивни планове за реакция
  • Подготовка на комуникационни платформи за реакция
  • Изготвяне на конкретни кризисни планове за реакция
  • Анализиране на ситуацията и последиците от криза и изготвяне на стратегия за туширане на негативни за марката ефекти


ВРЪЗКИ
С МЕДИИТЕ

  • Контакти с медии
  • Лобиране
  • Анализ на медии и медийна аудитория
  • Подготовка на статии, интервюта, пресрелийзи
  • Мониторинг
  • Обучение за поведение пред медиите
  • Организиране на пресконференции

 

ПРОДУКТОВО ПОЗИЦИОНИРАНЕ

ПРОДУКТОВО ПОЗИЦИОНИРАНЕ /PRODUCT PLACEMENT/ е вид реклама, при която дадена марка, стока или услуга е включена в сюжета на музикален видеоклип, ТВ предаване и/или филм срещу заплащане от страна на рекламодателя. В някои страни съществуват законови ограничения за използването на продуктово позициониране. В Европейския съюз в телевизионни продукции направени след 19 декември 2009 продуктовото позициониране срещу заплащане е позволено само във не-детски филми и сериали, спортни предавания и развлекателни продукции и предавания и само на стоки, които не са тютюневи изделия или лекарства продавани само срещу рецепта, като отделните страни-членки могат да налагат допълнителни ограничения. Друго изискване е върху съдържанието на програмите да не бъде оказвано влияние до такава степен, че то да засяга редакторската независимост на медията, както и това, че продуктите не могат да изпъкват прекомерно. В България продуктовото позициониране е законово регламентирано от началото на 2010 г. То е наблюдавано, както и обикновените реклами, от Националния съвет за саморегулация в рекламата. Разрешеното по закон от Съвета за електронни медии /СЕМ/ продуктово позициониране на марка, стока или услуга включена в сюжета на музикален видеоклип, излъчван в ефира на телевизиите е с обща продължителност на кадрите съдържащи марката на спонсора до 6 сек.

COPYWRITING

COPYWRITING е професионалното списване (създаване) на разгласителни текстове, вкл. рекламни изречения (слогани) и др.. Терминът е пряка заемка от английския език. Буквалният превод на думата е „списване на текст“, „текстописане“ (от „copy“ — термин за текст, предназначен за публикуване; „writing“ — писане, списване, писателстване). Копирайтингът е специфична дейност в разгласата — рекламата, връзките с обществеността или „пиарът“ (PR), политическото лобиране и политическата и предизборна агитация. Текстовете, списвани от копирайтъри се ползват в интернет, печата, телевизията, радиото, мелодии и стихове за озвучаване на рекламни клипове, текстове на музикални песни, уебсайтове, текстове за озвучаване и дублаж на разгласителни клипове, прессъобщения, брошури и текстове за всички останали маркетингови послания. Текстовете биват кратки като при рекламните изречения (слогани) и заглавия, продължителни като при тялото на послания, издържани като проза или стих. Постепенно с Копирайтър /copywriter/ навлиза и преводният термин Текстер, използван и употребяван наред с Текстописец. И двата термина олицетворяват и определят Човек/Лице, практикуващ копирайтинг. COPYWRITING-ът e изключително актуален вид реклама, при която дадена марка, стока или услуга е включена в текста на музикална песен срещу заплащане от страна на рекламодателя. COPYWRITING-ът в качеството си на професионално списване (създаване) на разгласителни текстове в предвид Съдържанието за разгласяване, ползва ред логически методи и правила /степенувани по-долу/ за постигане на необходимите цели от процеса.

  1. Привличане вниманието на потенциалния Слушател-Зрител-Потребител-Читател;
  2. Изтъкване предмета на разгласа, така, че името/марката и производните на Съдържанието да се запомнят;
  3. Обясняване характеристиките на предмета на разгласа;
  4. Обясняване на евентуалните ползи от характеристиките на предмета на разгласа;
  5. Затвърждаване и повишаване на рейтинг – най-вече в контекста на световната модерност, актуалност и „лудост“ без която в новия Век няма да може да се живее и да се прави Бизнес, повишаване на рейтинга на сайтове в интернет търсачките (копирайтинг за SEO);

 

 

 

ГРАФИЧЕН ДИЗАЙН

Визията на една марка е съществена част от процеса на създаване на бранд и обвързването му с определена символика и качества в съзнанието на потребителите. Добрият дизайн, съобразен със спецификата на предлагания продукт и вкусовете на целевата аудитория, е основа, върху която се гради цялостната комуникационна политика на фирмата. Грижата за фирмените символи, визията на рекламните материали, начинът на поставяне на логото и други знаци на марката ги отличават от конкурентите, увеличават самочувствието на персонала, създавайки специфична фирмена идентичност и култура и дават възможност на потребителите лесно да разпознават любимите си продукти.


УЕБ
 ДИЗАЙН И ПРОГРАМИРАНЕ

Смятаме, че всеки бранд трябва да инвестира ресурси в онлайн присъствието си – създаване на собствен сайт, мобилно приложение, eCommerce решения, като и в разработване на онлайн базирани системи за управление на клиентите и процесите в компанията. Това са стратегически ресурси и активи на компаниите и брандовете, които могат да повишат ефективността в комуникационния процес, а дори и в цялостното функциониране и бизнес модел на фирмите. Затова BG AGENCY работи с висококфалифициран екип от разработчици и инвестира в създаването на собствени онлайн проекти, мобилни приложения и онлайн базирани бизнес приложения.

 


ДИГИТАЛНИ
 КАМПАНИИ И МАРКЕТИНГ В СОЦИАЛНИ МРЕЖИ

BG AGENCY съчетава дигитално ориентирани агенции, които създават комуникационни решения, пречупени през призмата на дигиталните технологии и с фокус към новите медии.

Затова и маркетингът в социалните мрежи и кампаниите в интернет, мобилната реклама, дигиталните решения в класическите формати като оut-of-home рекламата и вирусния маркетинг са продукти в портфолиото на агенцията. Смятаме, че всеки бранд е длъжен да насочва комуникационните си усилия към местата, където са неговите потребители и в този смисъл интернет, социалните мрежи и мобилните телефони са медиите, в които все повече компании трябва да съсредоточават маркетинговите си бюджети. Предаването на информация чрез споделяне между приятели в социалните мрежи придобива колосално значение в провеждането на всяка една съвременна интегрирана комуникационна кампания. Правилното представяне на информацията във фирмения сайт и профилите в социалните мрежи е важно за задействането на верижния процес на споделяне на новини, информации, снимки, свързани с марката. Успешните кампании в социалните мрежи са значително по-евтини и с възможност за влияние на точно определени групи потребители. Така ефективността на цялата комуникационна политика на марката може да бъде повишена изключително много. Създаването на уеб приложения за социални медии, апликации, интерактивни игри и форми за комуникация с потребителите са съвременния начин за достигане до огромна публика на сравнително ниска цена.

 

ИНФЛУЕНС МАРКЕТИНГ

КАКВО Е ИНФЛУЕНСЪР?

Хората избират да слушат други хора. На марката й трябва личност, която влияе на другите. Наричаме го Инфлуенсър. Последователите чуват (не просто слушат) инфлуенсъра.

Чрез инфлуенсъра марката има достъп до хората, които му вярват – тези, които го следват. Инфлуенс маркетингът е средство за постигане на лична препоръка от страна на инфлуенсъра към аудиторията, която го следва. Личната препоръка подсилва взимането на решение за покупка от страна на клиента.

КАКВО Е ИНФЛУЕНС МАРКЕТИНГ?

Инфлуенс маркетингът работи, защото хората влияят на други хора.

Днес клиентите избират да се слушат един друг за марките от които купуват. Именно за това хората, които са популярни и имат влияние (Инфлуенсъри) са толкова силни. Те са доверени хора с лоялни последователи в дигиталните платформи.

Инфлуенсърите започват да разказват за продуктите на марката и улесняват рекламодателят да насочва аудиторията си. Всичко се свежда до:

Influencer with brand match + CONTENT strategy = ENGAGEMENT

Когато инфлуенсърът и марката са подбрани правилно, тогава посланието е работещо.

Заедно те създават заедно автентично съдържание и го споделят онлайн в социалните медии, и други канали.

Достигането на подходящите хора в точното време за постигане на измерими цели:

Генерира на популярност за марката

Генерира трафик

Мотивира намерението за покупка

ИНФЛУЕНС МАРКЕТИНГ СТРАТЕГИЯ

Разработваме новаторски стратегии, които увеличават влиянието на марката Ви в дългосрочен план. След това ги разширяваме – от социални медийни кампании до налагане на марката. Уверяваме се, че използваме най-ефективните подходи за да усилим посланието на марката.

ПОДБИРАМЕ ИНФЛУЕНСЪРИ, ИЗРАБОТВАМЕ СЪДЪРЖАНИЕ, АНГАЖИРАМЕ АУДИТОРИЯТА

 

 

 

ОНЛАЙН ДИСТРИБУЦИЯ И УПРАВЛЕНИЕ НА ДИГИТАЛНО СЪДЪРЖАНИЕ

 

 

PUBLISHING И ЛИЦЕНЗИИ

 

 

РЕКЛАМНИ ЛИЦА

 

 

ПРОИЗВОДСТВО И РАЗПРОСТРАНЕНИЕ НА ФИЗИЧЕСКИ НОСИТЕЛИ И ПРОДУКТИ

 

 

ЦЯЛОСТНА СЦЕНОГРАФИЯ

 

 

МЪРЧАНДАЙЗИНГ

 

 

ВИДЕО РЕАЛИЗАЦИЯ

 

ПРОМОУТЪРСКА ДЕЙНОСТ

BTL

Под BTL ( или below the line) разбираме тази част от рекламната кампания, която не разчита на ефекта на традиционните медии. Това обаче далеч не означава, че има по-малка резултатност, Напротив. Нерядко нестандартният подход приближава много повече продукта до клиентите и носи по-голям резултат. Силата на BTL е в живия контакт, в непосредственото внушение от демонстрацията в реално време. Всички знаем, че понякога решението да се купи някакъв продукт е напълно импулсивно и зависи от моментното ни настроение. Затова от BG AGENCY  разчитаме на професионализма на нашия екип и сме готови да предложим своята помощ във вид на:

Промоутъри

Хостеси

Дегустации

Семплинг (POS-материали)

Подарък за покупка / конкурси и лотарии

Консултиране

Флашмоб

Всяко от изброените събития има своя специфика и разчита на различни изразни средства. Понякога правилният избор на мероприятие е в основата на успешната кампания. BG AGENCY може да отреагира веднага и професионално на нуждите на вашия бизнес. Събитийният маркетинг е не просто показване на продукт или услуга – това е възможност да се видите лице в лице със своите клиенти. И да покажете реално кой си зад любимия бранд. Това ще повиши многократно доверието в продукта ви и във вас самите. BTL е рекламно оръжие – нека го ползваме с пълния му потенциал.

FLASHMOB

Най-новото изразно средство в рекламата, флашмобът може да се превърне в истинско събитие. Въздействието на множество пеещи или танцуващи хора е невероятно. То може да бъде и с чисто рекламна цел, част от вашата кампания или дори съвсем отделен ивент.

BG AGENCY е готова да разработи рекламната стратегия по такъв начин, че да включва и подобно крайно провокативно изразно средство. Ние ви предлагаме екип от професионални статисти, които ще превърнат в истинско шоу запознаването с вашия продукт. Колкото и да се стремим да разчитаме на традиционните канали в рекламата, за да бъдем забелязани понякога се налага да се отдадем на вдъхновението и да изненадаме – публиката, конкуренцията и дори себе си.

Нестандартни и свежи, провокативни и оригинални, идеите които ще получите от BG AGENCY ще покажат това, което предлагате в нова светлина. И като провокирате любопитството ще превърнете аудиторията в свои бъдещи клиенти. Флашмобът тогава няма да е само хаотична акция на тълпа, а добре режисирана кампания. И звездата в нея ще сте вие. Нима бихте отказали своите 15 минути слава?!

 


O
РГАНИЗИРАНЕ НА ТИЙМ БИЛДИНГ

Тийм билдинг е програма по подобряване на комуникативността в отделите и в компанията като цяло. В една компания хората се разбират и работят по-добре, когато имат и неформални връзки и приятелски отношения. Още по-силни тези връзки стават когато са формирани сред природата, в тийм билдинг игри със състезателен харектер или при съвместни екстремни преживявания.

Ако искате да се забавлявате и да прекарате един добър уикенд заедно, да подобрите комуникацията и приятелските отношения в екипа или между всички екипи в компанията ви, то нека организираме тийм билдинг програма за фирмата ви със забавни игри и състезания. Предлагаме ви среща с наш представител, на която да се уточнят бюджет, параметри, предпочитания.

BG AGENCY може да ви помогне с цялостната организация на тийм билдинг програма като предложи място на провеждане, осигуряване на зали и терени, кетъринг, изработка на програма, награди, брандирани екипи и всички др. услуги, свързани със събитието.

Според климатичните условия, според възможностите ви да пътувате, средната възраст на вашите служители, преобладаващ пол, желано ниво на активност и тн., ние ще ви предложим най-подходящата на тийм билдинг програма:

  • Тийм билдинг програма на открито и/или на закрито;
  • Активна лятна тийм билдинг програма на море, планина, в парк, горски терен и др;
  • Активна зимна тийм билдинг програма в парк, планина и др;
  • Екстремен и приключенски тийм билдинг;
  • Креативен тийм билдинг;
  • Кулинарен тийм билдинг;
  • Социално-значим тийм билдинг в унисон с CSR на компанията;

Програмите, реализирани от BG AGENCY се осъществяват както в цялата страна, така и в чужбина.

Програмите могат да бъдат както развлекателни, така и с обучителна цел (със сертифициран треньор), с логически игри и асоциации, игри за лидерство, програми за ефективна комуникация, подобряване на търговски умения, развиване на творческите и аналитични маркетинг умения и много др.

Обучителните програми може да включват както теория и практически задачи (ролеви игри, симулации и тн.), така и трейнинг програми „чрез преживяване”.

Социално-значимите програми имат и рекламен ефект за компанията – PR отразяване, поставяне на знаци с лого и др.

 


ВЪТРЕШНИ
 КОМУНИКАЦИИ

Създаването на сплотен екип, а не просто персонал, трябва да бъде основна цел за всеки един мениджър и собственик на компания. Това е трайно предимство, отличаващо една компания от конкурентите й, отборната работа помаща за постигане на високи резултати в ситуации, в които несработените и недобре организирани служители ще допуснат грешки. Постигането на висока мотивация и сплотяване около фирмените цели е задача на мениджмънта, който подпомогнат от консултантите по PR може да създаде по-добра система за комуникация и създаване на трайни връзки между работниците и управляващите и собствениците, между колегите на определено равнище или обособена организационна единица.

  • Консултации при създаване на корпоративна система за комуникация
  • Съдействие за решаване на междуличностни спорове
  • Организиране на тийм билдинги;
  • Специални събития насочени към персонала – семинари, обучения, обучителни програми, бизнес симулации заефективна комуникация, работа в екип и много други;


ЦЯЛОСТНА
 ОРГАНИЗАЦИЯ НА СВАТБИ

BG AGENCY може да ви осигури цялостна организация, сценарий, стайлинг и контрол на услуги като:

  • Изнесена сватбена церемония;
  • Сватба на открито, градинска сватба;
  • годишнина от сватбата, годеж;
  • Ергенско или моминско парти;
  • Сватбен уеб сайт;
  • Сватбена украса и декорация;
  • Сватбена торта;
  • Покани за сватба;
  • Сватба на круизен кораб, сватба на яхта;
  • Сватба в чужбина;
  • Подаръци за гостите;
  • Красиви живи пеперуди, бели гълъби за сватба;
  • Ретро автомобил за сватба, луксозна лимузина под наем;

и много други

За BG AGENCY сватбата е нещо специално, незабравимо изживяване за всеки човек – ден, в който Вие като булка или младоженец ще бъдате звездата.

Всеки може да организира сватбата си, както и което и да е събитие сам, но ако булката и младоженеца искат да са спокойни, че ползват наистина най-добрия екип от гримьори, фризьори, стилисти, фотографи, видеоператори, DJ, аранжори за сватбена украса, ако искат да са сигурни, че в ресторанта се случват договорените неща, искат да са сигурни, че всички тези отделни изпълнители, работят като едно цяло, като един екип за сватбата, то е добре да не оставя нещата на случайността и да се обърнете към  BG AGENCY. Цялостната организация на Вашата свабта включва предоставяне на услуги като:

  • Изготвяне на бюджет;
  • Резервации за сватбен ден: ден, час, заведение, зала, църква, ритуал
  • Изработка на сценарий за протичане на сватбата
  • Изработка на покани и калиграфия, сватбени аксесоари и подаръци за гости
  • Изработка на концепция за сватбена украса
  • Подбор на меню и напитки, кетъринг, избор на сватбена торта
  • Осигуряване на специална шоу програма – актьори, певци или балет
  • Подбор на екип за Вашето мероприятие: грим, прическа, водещ и DJ, видео оператор, фотограф, аранжори украса и др.
  • Изработка на план-схема за настаняване
  • Организиране на транспорт и настаняване
  • Координатор в сватбения ден
  • Организиране на моминско или ергенско парти
  • Сватбено пътешествие, сватбена листа, сватбен уеб сайт
  • Присъствие на сватбен агент в самия ден и координиране на всички услуги и подизпълнители, церемония и сценарий
  • Координация при изнесена церемония
  • Съдействие за документи в България или чужбина

 

 

 

ЦЯЛОСТЕН СТАЙЛИНГ

BG AGENCY предлага подготвяне на цялостна визия за Вас и  Вашето събитие.

Спортни, елегантни или екстравагантни – Вие решавате. С екип от най-добрите топ професионалисти на България – фризьор, гримьор, стилист и дизайнер, комбинираме нещата според Вашите очаквания.

Бъдете различни, бъдете в центъра на вниманието, бъдете само Вие.

 

 
ФОТОГРАФИЯ

За да може Вашите продукти да изглеждат добре е нужно да използваме качествени изображения. Предлагаме продуктова и портретна фотография, интериорна и архитектурна фотография, художествена фотография, заснемане на събития и др.

Предлагаме ретуширане на изображения, цветови корекции и други методи за подобрение на снимки за да изглеждат по-професионални и да имат положителен а не отрицателен ефект върху вашите рекламни материали.

Когато не разполагате със заснети специално за вас кадри а искате човекът от снимката да използва точно Вашия продукт, тогава идва ролята на фотоколажа. Предлагаме Ви професионални фотоколажи на изображения -смесване на няколко снимки, добавяне на фон, смяна на цветове, посредничество при закупуване на изображения, закупуване на стокови (платени) изображения, избор от уеб каталози с многобройни категории и др.